Comença la temporada 2014/2015 !!!!!

15/09/2014

Comença la temporada 2014/2015 !!!!!
    Tornarem a cridar, a aplaudir i sobretot a disfrutar. Els nostres equips de hoquei base, 1ª i 2ª Catalana ho donaran tot i de ben segur, que serà una temporada plena d'èxits, s’estan preparant de valent perquè sigui així.
    Ànims nois, l'afició estarà allà i no us fallarem.

Dissabte dia 20 de Setembre l'equip de 1ª. Catalana del Club Patí Folgueroles engega la lliga al pavelló del Ripoll a les 19:30. Hem de ser allà per animar-los, els hi farà molta falta !!!

I diumenge dia 21 a partir de les 09:00 del matí, tots al pavelló, a gaudir dels partits del hoquei base, presentació oficial de tot el Club Patí Folgueroles i partit de lliga de l’equip del 2ona. Catalana contra el Club Olesa Patí i, quan s’acabi el hoquei, gran dinar de germanor!!!

Vinga som-hi, ens espera una temporada apassionant.
    Visca el Club Patí Folgueroles !!!

Localització